Wprowadzenie

/ x / sobota, 9 czerwca 2012
Tytuł: Skip the sky (ang. opuść niebo)

Występują: Stella Kane, Harry Styles, Louis Tomlinson, Niall Horan, Zayn Malik,  Liam Payne i inni.

Treść: Zwykła dziewczyna z sąsiedztwa podbija szturmem listy przebojów na całym świecie, ale po jakimś czasie muzyka nie wystarcza. Z powodu braku pikantnych szczegółów z życia wokalistki, jej kariera przygasa. Wtedy na genialny pomysł wpada jej menedżerka, która zamierza zrobić sporą ustawkę- ze Stelli i Harry'ego utworzyć najgorętszą parę w mediach. Czy znowu wynikną z tego niekontrolowane sytuacje, w które- tym razem będzie wmieszana nie tylko jej klientka, ale również piątka chłopaków z zespołu One Direction?

Od autorki: Witam was na moim kolejnym blogu z opowiadaniem o One Direction. Właściwie obiecałam sobie, że nie założę już żadnego, bo poprzednie marnie kończyły. Zawsze dopadał mnie brak pomysłów, ale uznałam, że ten jest godny podjęcia następnej próby realizacji. Więc, proszę bardzo, jest! Mam nadzieję, że kogoś zainteresuje moja pisanina :) Myślę, że coś dodam jutro albo w następnym tygodniu. Zależy od czasu, a ja mam mało ostatnimi czasy.
Pozdrawiam :) xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

»

Obserwatorzy

Jakim cudem tu jesteś?
Ale wiesz, nic nie dzieje się przypadkiem :)