One year

/ x / niedziela, 9 czerwca 2013
Dzisiaj 9 czerwiec, więc formalnie blog kończy rok. Tak, tak, istnieje już 365 dni! Mnóstwo czasu, trzeba przyznać- i to jeszcze razem z moim słomianym do wszystkiego zapałem. Jakiś to sukces jest, że jestem z wami i ciągle coś dla was skrobię z mniejszymi lub większymi przerwami. Co prawda po tej ostatniej, blog stracił wielu czytelników, co jest dość przykre, ale mam nadzieję dokończyć historię dla mojej wytrwałej garstki, która pozostała i czyta każdy rozdział albo po prostu blog będzie tylko dla zaproszonych użytkowników, bo ostatnio to i taki pomysł mnie naszedł. Zobaczymy jeszcze.

Dla niezorientowanych- nagłówek wysuwa się z lewej strony.

Po lewej stronie jest ankieta. Proszę, poświęćcie sekundę lub dwie i zagłosujcie. Chcę po prostu wiedzieć z czystej ciekawości :)

EDIT 11.06.2013r. 19:19 (make a wish!)
Chciałam zapytać, czy wolicie rozdział 22, żebym podzieliła na 2 części, czy od razu wstawiła cały? Ostrzegam, że jest już długi, a ciągle niedokończony, wszystkie poprzednie się nie umywają długością, sooo....Chcę znać opinię :)

ask.fm/loudmint pytanka? Może do bohaterów coś? :)

11 komentarzy:

  1. Szybko dodawaj następny rozdział : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie skomentowałam ostatniego postu, ale przeczytałam. To chyba pierwszy rozdział, pod którym nie wyraziłam swojego zdania , za co mocno Cię przepraszam. Po prostu zabrakło mi czasu na wszystko i obiecuję poprawić się pod kolejną częścią opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeśli byłby dla zaproszonych czytelników to gdzie by można było się z tobą w tedy skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprędzej na twitterze albo gg. Wszystko podane w zakładce kontakt, to sobie looknij :)

      Usuń
  4. Ah, no to się szarpnę i napiszę swój pierwszy komentarz tutaj. W końcu nagłówek pasuje do mojego telebimu ♥ A teraz łapki na klawiaturę i czekam na kolejny rozdział od Ziółka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ma być tylko dla zaproszonych to ja domagam się zaproszenia! ;) Proooszę :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedno zaproszenie dla mnie! Choć nie komentuje to jednak na wszelki wypadek zażądam teraz zaproszenia (w razie czego!). :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę dostać (w razie czego) zaproszenie, bo umrę z rozpaczy... Sto lat życzę blogowi, choć to trochę dziwnie brzmi. Ale żeby "żył" jak najdłużej! W ogóle - jaka magia z tym nagłówkiem! Taki bajer! 22 dawaj całą, lubię długie rozdziały :)
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się strasznie podoba nagłówek *____* i też (bo zapomniałam wcześniej xD) życzę, aby ten blog przetrwał jak najdłużej. Jak dla mnie możesz nie dzielić rozdziału na części ;)

      Usuń
  8. Chwilę byłam nieobecna, ale nadrabiam :)
    Z całego serca ci gratuluję blogowych-urodzin, mam nadzieję i życzę ci tego), że dokończysz tą historię, bo co jak co, ale jak ten przerwałby się w połowie, to chyba bym pogrążyła się w takiej rozpaczy, że nikt nie chciał by tego oglądac (haha)
    Nagłówek jest fantastyczny, tak jak każdy poprzedni, ale cala ta kombinacja dodaje... elegancji :p
    Ojej jeśli miałaby buc tylko dla zaproszonych, to ja się upominam *.*
    Dawaj cały :3

    OdpowiedzUsuń

« »

Obserwatorzy

Jakim cudem tu jesteś?
Ale wiesz, nic nie dzieje się przypadkiem :)